حمل اثاثيه منزل در اصفهان بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان

۱۰ بازديد ۰ نظر

 

حمل اثاثيه منزل در اصفهان بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان

حمل اثاثيه منزل در اصفهان

حمل اثاثيه منزل در اصفهان

محرك اول شامل ارائه انعطاف پذيري بيشتر نسبت به جاده در مورد زمان سكونت است. افزايش زمان اسكان كانتينرها در پايانه هاي داخلي يك انگيزه اوليه است. خطوط حمل و نقل كشتي معمولاً زمان تخليه كانتينرها را تعيين مي كنند. اين معمولاً بسته به خطوط كشتيراني و تجارت حدود يك يا 2 هفته است. 4 فراتر از اين محدوديت، بيشتر فرستنده هزينه روزانه پرداخت مي كند. به زمان هاي دموراژ اضافه شد. براي مثال، ذخيره سازي براي 4 تا 5 روز در اكثر پايانه هاي لو هاور رايگان است. فراتر از اين محدوديت، فرستنده بايد هزينه ذخيره سازي را بپردازد. مشترياني كه از حمل‌ونقل جاده‌اي تركيبي بارج استفاده مي‌كنند، زمان اقامت رايگان اضافي در لو هاور، 2 روز حمل‌ونقل آبي و سپس هشت روز ديگر اقامت رايگان در بندر Gennevilliers دارند. علاوه بر اين، هزينه هاي ذخيره سازي در پايانه هاي داخلي به طور قابل توجهي كمتر از هزينه هاي ذخيره سازي در پايانه هاي دريايي است. بنابراين، حمل‌كنندگان در صورت استفاده از حمل‌ونقل تركيبي بارج-جاده، انعطاف‌پذيري بيشتري در مورد روز تحويل دارند. برخي از فرستنده ها از اين فرصت براي نگهداري كالاهاي خود براي مدت طولاني تري استفاده مي كنند. اين محرك اول با محرك دوم تركيب مي شود كه تسهيلات گمركي را به فرستنده هايي كه از حمل و نقل تركيبي استفاده مي كنند ارائه مي دهد. براي جريان واردات، گمرك فرانسه و برخي اپراتورهاي حمل و نقل تركيبي توافقنامه هايي را امضا كرده اند كه امكان ايجاد رويه هاي ترانزيت جامعه را ساده مي كند. اين به اپراتورهاي حمل و نقل تركيبي اين حق را مي دهند كه كانتينرهاي وارداتي را در انبارهاي موقت يا مناطق ذخيره سازي در پايانه هاي داخلي Gennevilliers و Bonneuil-sur-Marne تا 45 روز پس از خروج از لو هاور ذخيره كنند. اين تسهيلات براي هر كانتينر بين 20 تا 30 يورو هزينه دارد. سپس مشتري مي تواند كانتينر را به انبار خود تحويل دهد. در صورتي كه اين انبار اوراق قرضه باشد، مشتري 20 روز ديگر فرصت دارد تا بار خود را اعلام كند. در نتيجه، مهلت ترخيص كالا از گمرك 5 روز در لو هاور + 45 روز در پاريس مي شود (هزينه هاي ذخيره سازي مشروط در ترمينال داخلي پرداخت مي شود) + 20 روز در انبار = 70 روز. اين زمان اضافي به ويژه با توجه به هزينه هاي بالاي ترخيص كالا از گمرك براي يك كانتينر جذاب است. حمل كنندگان عمده، به ويژه توزيع كنندگان در مقياس بزرگ، به ويژه به اين ترتيبات علاقه مند هستند. منظور آن‌ها اين است كه مي‌توانند منتظر بمانند تا محصولاتي كه قرار است فروخته شوند در يك فروشگاه نمايش داده شود و قبل از پرداخت هر گونه پرداختي انجام دهند. هنگامي كه مصرف كنندگان نهايي در صندوق سوپرماركت پرداخت مي كنند، تقريباً همزمان با پرداخت هزينه هاي گمركي توسط توزيع كننده، پرداخت مي كنند. براي جريان هاي صادراتي، يك رويه گمركي وجود دارد كه اجازه مي دهد تشريفات در طول حمل و نقل آبراهي انجام شود كه به كاهش زمان حمل و نقل درب به در كمك مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.