حمل اثاثيه منزل دراصفهان كارتن حمل اثاثيه منزل در اصفهان
استفاده از ارتباطات بي سيم در زيرساخت هاي راه آهن Biesecker و همكاران [11] آسيب پذيري هاي ارتباطات بي سيم در سيستم هاي حمل و نقل هوشمند را تجزيه و تحليل مي كنند. در اكثر زيرساختهاي فناوري اطلاعات و ارتباطات، يك حمله بدون سيم مانند پارازيت منجر به انكار سرويس انتقال صدا و/يا داده ميشود، اما پارازيت معمولاً يك اثر محلي دارد. با اين حال، در مورد زيرساخت راه آهن، يك حمله پارازيت محلي مي تواند منجر به توقف قطار و اختلال در ترافيك در سراسر زيرساخت شود.چندين محقق رويكردهايي را براي رسيدگي به آسيبپذيريهاي سيستم ارتباطات بيسيم پيشنهاد كردهاند. رومن و همكاران [12] يك شبكه حسگر را توصيف مي كند كه مي تواند براي تشخيص پارازيت بي سيم و ساير تداخل هاي بي سيم استفاده شود.آنها همچنين رويكردي را براي كاهش تداخل راديويي با استفاده از «گشتگردي كانال» پيشنهاد ميكنند، كه در آن دستگاههاي بيسيم به صورت جداگانه وجود تداخل را تشخيص ميدهند و بهطور مستقل فركانسهاي عملياتي خود را براي دور زدن تداخل و برقراري مجدد اتصال در كانال ديگري تنظيم ميكنند. در مقابل، رويكرد كاهش ارائه شده در اين مقاله مبتني بر فناوري راديويي نرمافزاري است. به طور خاص، اين فناوري براي اجراي «حسگر طيف»، مانند مورد شبكههاي راديويي شناختي استفاده ميشود [13،14].O'Shea و همكاران [15] تشخيص و طبقه بندي تداخل بي سيم را با استفاده از يك پلت فرم راديويي تعريف شده توسط نرم افزار كم هزينه اجرا مي كنند. GSM-R يك استاندارد براي سيستم هاي مخابراتي بر اساس استاندارد ETSI GSM است. در اروپا، GSM-R در باند فركانسي 4 مگاهرتز (876-880 مگاهرتز و 921-925 مگاهرتز) براي ارتباطات راديويي uplink و downlink مخصوص صنعت راه آهن كار مي كند. GSM-R قابليت همكاري بين شبكه هاي راه آهن، راندمان بالاتر، هزينه هاي عملياتي كمتر و در دسترس بودن بالا را فراهم مي كند. GSM-R براي استقرار در سوئد، آلمان، فرانسه، ايتاليا، سوئيس و بريتانيا انتخاب شده است.پروژه هاي EIRENE [16] و MORANE [17] براي مشخص كردن، توسعه، آزمايش و اعتبارسنجي نمونه هاي اوليه سيستم راديويي جديد راه اندازي شدند. برنامه هاي كاربردي شناسايي شده توسط EIRENE/MORANE شامل ارتباطات عملياتي كنترل كننده-راننده، كنترل خودكار قطار، شنتينگ، كنترل از راه دور، پخش منطقه اضطراري، ارتباطات پشتيباني قطار، ارتباطات محلي در ايستگاه ها و انبارها، و خدمات مسافري است. GSM-R همچنين خدمات ارتباطي را ارائه ميكند كه شامل پخش صوتي، تماس گروهي صوتي، اولويت و پيشدستي چندسطحي، خدمات راديويي بسته عمومي (GPRS) و تماسهاي اضطراري است.معماري شبكه GSM-R مشابه معماري پايه GSM است. معماري شامل عناصر و رابط هاي بسياري است (شكل 11). ايستگاه سيار (MS) يك پايانه راديويي در قطار متصل به Eurocab را نشان مي دهد. ماژول هويت مشترك (SIM) شناسايي امن و منحصر به فرد هر قطار در شبكه GSM-R را تسهيل مي كند.زيرساخت شبكه GSM-R شامل چندين ايستگاه فرستنده گيرنده پايه (BTS) است كه در امتداد خطوط راه آهن مستقر شده اند. يك كنترل كننده ايستگاه پايه (BSC) تعدادي BTS را كنترل مي كند. تعداد BTS هاي كنترل شده توسط يك BSC متغير است و به توپولوژي و پيكربندي شبكه بستگي دارد.زيرسيستم سوئيچينگ شبكه جزء اصلي يك شبكه GSM-R است. اين شامل دروازه هاي داده (SGSN و GGSN) و واحدهاي سوئيچينگ شبكه يا مراكز سوئيچينگ سيار (MSC) است. شبكه GSM-R اطلاعات مربوط به كاربران (يعني قطارها) را در يك ثبت مكان مركزي خانه (HLR) و ثبت مكان بازديدكنندگان محلي (VLR) مرتبط با هر MSC در شبكه ذخيره مي كند. GSM-R همچنين امكان پخش يا اتصال گروهي را فراهم مي كند كه در آن تعدادي كاربر به طور همزمان وصل مي شوند. ثبت تماس گروهي (GCR) اطلاعات تماس هاي گروهي، تنظيمات آنها و كاربران درگير را ذخيره مي كند. يك مركز عملياتي و نگهداري (OMC) كل شبكه GSM-R را مديريت مي كند. در نهايت، يك مركز صورتحساب اطلاعات مربوط به استفاده از شبكه GSM-R را براي اهداف تجاري و عملياتي جمع آوري و ثبت مي كند.استقرار GSM-R بايد چندين الزام IRENE/MORANE را برآورده كند، از جمله درصد پوشش راديويي (حداقل 95٪ خط راه آهن)، زمان تنظيم تماس (كمتر از 250 ميلي ثانيه)، و زمان تحويل بين سلول هاي راديويي، همراه با ساير الزامات. و مشخصات فني [18]. به طور كلي، GS