حمل اثاثيه منزل شركت هاي حمل اثاثيه منزل در اصفهان

۲۱ بازديد ۰ نظر

حمل اثاثيه منزل شركت هاي حمل اثاثيه منزل در اصفهان

16.11.1400

ارتباط با مشتري  در حمل اثاثيه منزل: مجموعه‌اي از روش‌ها براي مديريت شكايات مشتري، ايجاد روابط بلندمدت با مشتريان و بهبود رضايت مشتري استفاده مي‌شود. به گفته ليب و همكاران. (1993)، خدمات مشتري خوب را مي توان به طور مؤثر و مؤثر از طريق يك ارائه دهنده 3PL به دست آورد، از اين رو اين پيشنهاد استراتژيك بايد توسط فرستنده تأكيد شود. انعطاف پذيري: انعطاف پذيري بر توانايي ارائه دهنده 3PL براي انطباق با تغييرات در موقعيت هاي تجاري تمركز دارد. اين به انعطاف پذيري در برآوردن نيازهاي تحويل مشتري خاص در يك مكان مورد توافق، نحوه تحويل توافق شده و با بسته بندي سفارشي مورد توافق اشاره دارد. اين نوع انعطاف‌پذيري مي‌تواند بر تصميم مشتريان براي ثبت سفارش تأثير بگذارد و بنابراين مي‌تواند در جذب و حفظ مشتريان مهم تلقي شود (نوويچ، 1990). كيفيت خدمات: توانايي ارائه دهنده 3PL براي ارائه خدمات و عملكرد با كيفيت است كه ارزش بالاتري براي مشتريان ايجاد مي كند (مك گينيس، 1990؛ داگرتي و همكاران، 1996). 156 R. Rajesh et al. / تحقيق حمل و نقل قسمت E 47 (2011) 149-165 توانايي برآوردن نيازهاي مشتري: اين معيار نشانه اختصاص منابع براي شركت است. اين منابع بايد به صورت تمام وقت به كار گرفته شوند. شاخص هاي انتخاب شده براي خدمات مشتري، منابع انساني مديريت شده به صورت ماهانه/ساعتي و تعداد كاميون هاي اختصاص داده شده به شركت است. رابطه خوب بين ارسال كنندگان و ارائه دهندگان 3PL باعث افزايش بهره وري مي شود كه به نوبه خود منجر به افزايش سود بيشتر و رضايت مشتري مي شود. فن آوري هاي پيشرفته مانند تبادل الكترونيكي داده ها (EDI)، شناسايي فركانس راديويي (RFID)، دستگاه هاي رديابي و رديابي مورد استفاده توسط ارائه دهندگان حمل اثاثيه منزل آنها را پاسخگو مي كند (رحمان، 2004)، و از اين رو منجر به ارائه خدمات بهتر به مشتريان مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.