حمل اثاثيه منزل اصفهان به بيرجند حمل اثاثيه منزل اصفهان بيرجند
رقابت پذيري حمل و نقل از طريق آبراه هاي داخلي از پيش تعيين شده نيست. اين تنها در نتيجه يك استراتژي براي بهبود خدمات ارائه شده توسط جايگزين حمل و نقل جاده اي به وجود مي آيد. خدمات آبراهي بايد از نظر قيمت و قابليت اطمينان و خدمات لجستيك بهتر از حمل و نقل جاده اي باشد. تجزيه و تحليل خدمات آبراه به و از بندر لو هاور تاكيد مي كند حمل و نقل تركيبي مي تواند به جاي حمل و نقل جاده اي ايجاد شود اگر قيمت هاي پايين تري داشته باشد. در زمينه حمل و نقل جاده اي تثبيت شده، انتقال از جاده به حمل و نقل تركيبي تنها در صورتي اتفاق مي افتد كه قيمت گذاري آن جذاب باشد. طبق گفته اپراتورهاي حمل و نقل گروهي كه با آنها مصاحبه شده است، قيمت ها بايد حدود 10 تا 20٪ كمتر از قيمت هاي حمل و نقل جاده اي باشد تا انگيزه اي براي تغيير حالت باشد. به منظور مقايسه قيمت بين دو حالت، برنامه هاي قيمت گذاري سال 2007 تعدادي از اپراتورهاي حمل و نقل آبي تركيبي در لو هاور و تعدادي از شركت هاي حمل و نقل مورد بررسي قرار گرفت. برنامه هاي قيمت گذاري اپراتورهاي حمل و نقل جاده اي منعكس كننده الگوهاي سازماني مختلف است كه در بالا توضيح داده شد. در اروپا، و به ويژه در فرانسه، حمل و نقل تركيبي آبراه-جاده اي از سازمان يك طرفه (OW) استفاده مي كند. اين بدان معني است كه بايد انبارهاي داخلي وجود داشته باشد كه كانتينرهاي خالي كه با حمل و نقل تركيبي حمل مي شوند و از آنها گرفته مي شود. با اين حال، اين دپوت ها همچنين به تداوم حمل و نقل جاده اي OW كمك مي كنند زيرا توسط حمل و نقل جاده اي براي بازگرداندن كانتينرهاي خالي نيز استفاده مي شوند. رقابت قيمت خود را در مقايسه با سرويس RT معمولي بهبود مي بخشد. قيمتهاي حملونقل داخلي از بندر لو هاور بر اساس تقسيمبندي حوضه آبريز پاريس به مناطق «دو مسير» محاسبه شد (شكل 3). همه ذينفعان درگير در حمل و نقل داخلي از نمودارهاي طولاني مدت استفاده مي كنند كه ميانگين فاصله را محاسبه مي كند.
بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان كارگر حمل اثاثيه منزل در اصفهان
بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان
بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان
به عنوان مثال، شركت هاي حمل و نقل، قيمت حمل و نقل جاده اي را با ضرب ميانگين فاصله بين دو منطقه دو مسير در نرخ بار در واحد مسافت محاسبه مي كنند. اين محاسبه براي RT، OW، چرخش بار يا RT دو برابر 200 بسته به انتظار سازمان دهنده حمل و نقل انجام مي شود. حمل و نقل بار و خطوط كشتيراني مي توانند خدمات حمل و نقل داخلي را به روش هاي مختلفي منعقد كنند. خدمات حمل و نقل تركيبي واردات يا صادرات براي 200 يا 400 كانتينر هميشه به عنوان يك سرويس OW به فورواردر يا خط حمل و نقل فروخته مي شود. با اين حال، خدمات حمل و نقل جاده اي به عنوان خدمات OW يا RT به بازار عرضه مي شود. حمل 200 كانتينر با وزن كمتر از 13 تن نيز مي تواند به عنوان سرويس كاميون كانتينر دوبل RT به فروش برسد. با توجه به مشكلات ازدحام در منطقه پاريس، اكثر اپراتورهاي حملونقل جادهاي در لو هاور حداقل قيمتي را از شركتهاي حملونقل و/يا حملونقل دريافت ميكنند كه تمايل دارد قيمت حملونقل جادهاي را بالا ببرد. سپس قيمتي كه توسط اپراتور حمل و نقل تركيبي به سازماندهندگان حملونقل پيشنهاد ميشود - حمل و نقل باري كه در حملونقل تجاري و خطوط كشتيراني درگير حملونقل باربري هستند، با قيمت پيشنهادي يك شركت حملونقل مقايسه ميشود. اين قيمت ها شامل هيچ گونه تخفيف تجاري نمي شود. قيمتهايي كه در نهايت توسط فرستندهها دريافت ميشود در نظر گرفته نشد، زيرا شامل حاشيه سازماندهنده حملونقل نميشود. با اين وجود، آنها به وضوح رقابت پذيري يك حالت را در رابطه با حالت ديگر نشان مي دهند. به عنوان مثال، اين احتمال وجود دارد كه در صورت اعمال تخفيف براي حمل و نقل جاده اي براي حجم زياد، كاهش مشابهي براي حمل و نقل تركيبي نيز اعمال شود. از آنجايي كه جاده حالت مرجع را تشكيل مي دهد، رقابت پذيري حمل و نقل تركيبي به صورت زير تعريف شده است: درصد صرفه جويي يا ضرر ناشي از انتقال به حمل و نقل تركيبي = (قيمت حمل و نقل تركيبي حمل و نقل جاده اي) / (قيمت حمل و نقل جاده اي.هرچه نتيجه زير صفر بيشتر باشد، حمل و نقل تركيبي از نظر قيمت رقابتي تر است. برعكس، هرچه نتيجه بالاتر از صفر باشد، حمل و نقل جاده اي رقابتي تر است.پنج نقشه براي نشان دادن تأثير نوع كانتينر (200 يا 400) و الگوي سازماني حمل و نقل جاده اي (OW، RT يا RT double 200) بر رقابت پذيري حمل و نقل تركيبي آبراه-جاده ترسيم شده است.