بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان شركت حمل اثاثيه منزل در اصفهان

۹ بازديد ۰ نظر

بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان شركت حمل اثاثيه منزل در اصفهان

 

بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان

 

تسلط جاده براي خدمات داخلي مي‌تواند با استفاده از حمل‌ونقل راه‌آهن يا آبراه به دليل هزينه‌ها، ازدحام و محدوديت‌هاي زيست‌محيطي رو به رشد به چالش كشيده شود. يك پويايي مشترك كه براي توسعه حمل و نقل تركيبي بسيار مطلوب است، در بين بازيگران زنجيره حمل و نقل مشترك است، اما با موقعيت هاي شروع متفاوت با توجه به بنادر محدوده شمالي.اما حمل و نقل تركيبي همچنان بايد نشان دهد كه مي تواند با حمل و نقل جاده اي رقابت كند. حمل و نقل جاده اي و حمل و نقل تركيبي مستقيماً قابل مقايسه نيستند زيرا خدمات حمل و نقل فيزيكي مشابهي را ارائه نمي دهند. الگوهاي سازماني حمل و نقل جاده اي و تركيبي بررسي مي شود. نمونه خدمات داخلي از بندر لو هاور به منطقه پاريس و از آن به دليل مسافت بسيار كم، مورد جالب توجهي است. نشان داده شده است كه رقابت پذيري حمل و نقل تركيبي از نظر قيمت با توجه به نحوه سازماندهي حمل و نقل جاده اي كه با آن رقابت مي كند بسيار متفاوت است و سياست تجاري اپراتورهاي حمل و نقل تركيبي نقش كليدي براي توضيح اين رقابت دارد. خدمات اضافي مانند زمان اقامت اضافي و مزاياي خاص سفارشي براي تشويق تغيير از حمل و نقل جاده اي به حمل و نقل تركيبي از اهميت بالايي برخوردار است. كه استفاده از كشتي‌هاي بزرگ‌تر، با صرفه‌جويي در مقياس بزرگ و كاهش هزينه هر TEU حمل‌ونقل شده، همراه با افزايش حجم حمل‌ونقل همراه است (كولينان و خانا، 2000؛ بروكس، 2000). خدمات بندري داخلي عمدتاً به حمل و نقل جاده اي در اروپا متكي است. با اين حال، رشد پايدار در ترافيك بندري به دليل هزينه‌ها، ازدحام و محدوديت‌هاي زيست‌محيطي رو به رشد، تسلط جاده‌ها براي خدمات داخلي را به چالش مي‌كشد. براي حمل و نقل داخلي حجم بالايي با استفاده از حمل و نقل راه آهن-جاده يا آبراه-جاده به دست مي آيد. توانايي اپراتورهاي حمل و نقل براي جذب بار از مناطق داخلي با كمترين هزينه ممكن و با خدمات مطمئن و منظم، شرط ضروري براي كسب يا حفظ مزيت آنها در يك محيط رقابتي است. در نتيجه، بنادري كه توسط بزرگترين كشتي‌هاي كانتينري فراخواني مي‌شوند و خدمات داخلي با حجم بالا ارائه مي‌كنند، به جايگاه مركز بارگيري اصلي دريايي خود خواهند رسيد. دامنه؛ آنها قادر به كنترل سرزمين بزرگي هستند (هايوت، 1992؛ هيور، 2002؛ رابينسون، 2002؛ پاناييدس و كولينان، 2002؛ نوتبوم، 2004). بنادر عمده همچنين مي تواند نتيجه يك منطقه داخلي بسيار قوي محلي باشد. بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان

 

بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان شركت حمل اثاثيه منزل در اصفهان

 

بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان

 

با اين حال، حمل و نقل تركيبي همچنان بايد نشان دهد كه مي تواند با حمل و نقل جاده اي رقابت كند. حمل و نقل تركيبي يك حمل و نقل بين وجهي است كه در آن بخش عمده سفر اروپايي از طريق راه آهن، آبراه هاي داخلي يا دريا و هر مسير اوليه و/يا پاياني توسط جاده يا تا حد امكان كوتاه انجام مي شود (ECE, 2001). براي راه‌اندازي حمل‌ونقل تركيبي بايد شرايط خاصي از جمله ايجاد زيرساخت‌هاي راه‌آهن يا راه‌آهن، حجم كافي از جريان‌هاي متمركز جغرافيايي و وجود يكپارچه‌كننده‌هاي حمل‌ونقل ارائه‌دهنده خدمات درب به خانه به فرستنده‌ها، رعايت شود. علاوه بر اين شرايط، گزينه بين وجهي ممكن است به دليل قابليت اطمينان و امكان انبوه كردن جريان ها موفق باشد. با اين حال، مي توان استدلال كرد كه قيمت، اغلب، عامل حياتي باقي مي ماند. اين شرايط براي بنادر در محدوده اروپاي شمالي، با تمركز ويژه بر خدمات رودخانه از بندر لو هاور به منطقه پاريس، بررسي خواهد شد. اين مطالعه موردي، كه داده‌هاي قيمت‌گذاري براي آن جمع‌آوري شده است، از اهميت ويژه‌اي برخوردار است زيرا موقعيت لو هاور براي توسعه حمل‌ونقل تركيبي نسبت به ساير بنادر اصلي در امتداد محدوده هامبورگ-لو هاور بسيار كمتر مطلوب است. در واقع، بندر لو هاور فعال نمي شود حجم بالا مانند آنتورپ، روتردام يا هامبورگ. اين بسيار دور از بسياري از مناطق پويايي اروپا است. فقط منطقه پاريس جريان هاي مهم كانتينر را هدايت مي كند. در اين شرايط، حمل‌ونقل تركيبي راه‌آهن و راه‌آهن براي ارائه خدمات مكرر و مقرون‌به‌صرفه با مشكلاتي مواجه مي‌شوند. علاوه بر اين، حمل‌ونقل تركيبي راه‌آهن و راه‌آهن غالباً استانداردهاي قابليت اطمينان مشتري را برآورده نمي‌كند.در بخش اول اين مقاله، نشان داده شده است كه تعداد زيادي از بازيگران در بنادر مختلف محدوده اروپاي شمالي پويايي مشترك دارند كه براي توسعه حمل و نقل تركيبي بسيار مطلوب است. با اين حال، شرايط از يك بندر به بندر ديگر بسيار متفاوت است، به اين معني كه توسعه حمل و نقل تركيبي به طور قابل توجهي متفاوت است. سپس الگوهاي سازماني حمل و نقل جاده اي و تركيبي مورد بررسي قرار مي گيرد. در واقع دو سرويس حمل و نقل مختلف وجود دارد كه بلافاصله قابل مقايسه نيستند. سپس از مثال حمل و نقل داخلي بين بندر لو هاور و منطقه پاريس براي نشان دادن ميزان رقابتي بودن حمل و نقل تركيبي از نظر قيمت و خدمات در مقايسه با الگوهاي سازماني مختلف جاده استفاده خواهد شد. بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.