حمل اثاثيه منزل اصفهان حمل اثاثيه منزل مباركه
مطالعات منتزر و همكاران و Golicic و همكاران. نشان داده اند كه براي مديران زنجيره تامين، همكاري بيشتر از همكاري مستلزم همكاري است، به ويژه از نظر به اشتراك گذاري اطلاعات، خطرات، دانش و سود و در سطح نزديكي لازم [7،8]. مرز بين همكاري و همكاري مبهم است و ابهام منجر به انتظارات نادرست از مديران مي شود حمل اثاثيه منزل اصفهان [9]. با اين وجود، اجماع زيادي در مورد حداقل و حداكثر سطح همكاري وجود دارد. در بين دو افراطي روابط دو جانبه به عنوان حداقل و شركت هاي يكپارچه به عنوان حداكثر سطح، طيف گسترده اي از انواع همكاري وجود دارد كه كرويسن با استفاده از مجموعه اي از روابط تعاوني مانند كنسرسيوم ها، سرمايه گذاري هاي مشترك، اتحادها نشان مي دهد. ، مجموعه اقدامات، شبكه هاي تامين و مشاركت ها [9]. اگرچه برخي از نويسندگان توضيحات جداگانه اي از برخي از اين انواع ارائه مي دهند، اما هنوز تعاريف و تمايزات پذيرفته شده عمومي وجود ندارد. براي جلوگيري از سردرگمي، از اينجا به بعد همه اين روابط با اصطلاح همكاري خلاصه مي شود.در حالي كه همكاري افقي براي كشتيراني دريايي [10] و صنعت هوانوردي [11،12] به خوبي مستند شده است، ادبيات همكاري افقي در حمل و نقل و تداركات زميني نسبتاً محدود است، اگرچه همكاري بين مشاغل لجستيك جديد نيست. باربرها قبلاً با اتحادهاي حمل و نقل در اوايل دهه 1930 [13] شروع كردند و بعداً بر ترافيك منطقه اي متمركز شدند. اين فرم هاي همكاري عمدتاً در مفاهيم لجستيك شهري استفاده مي شود. در درون مفهوم لجستيك شهر، شهرها براي بهينه سازي مركزي حمل و نقل تلاش مي كنند، جايي كه قبلاً در سال 1999 تجزيه و تحليل مربوط به نقطه اجرا نشان داد كه بيش از 30 شهر حداقل فعاليت هاي برنامه ريزي براي چنين مفاهيمي را آغاز كرده اند [14].ادبيات مرتبط كمياب در مورد همكاري افقي در لجستيك كنار زمين عمدتاً به همكاري در سطح LSPها مي پردازد و تنها موارد استثنايي بر همكاري بين فرستنده ها تمركز مي كنند. مرتبط ترين ها به ترتيب زماني مورد بحث قرار مي گيرند. Caputo و Mininno سياستهاي مختلفي مانند محتواي اسناد استاندارد شده با رايانه، پالتها و كارتنهاي استاندارد، انبارهاي چند عرضهكننده و برنامهريزي مسير هماهنگ در صنعت خواربارفروشي ايتاليا را بررسي ميكنند و بيشتر در مورد تجميع تأمينكنندگان به همان پيك بحث ميكنند [15]. حمل اثاثيه منزل اصفهان مدلي را براي تعيين كميت پتانسيل هم افزايي اشكال مختلف همكاري در صنعت مصرف كننده آلمان مي سازد و دستورالعمل ها و توصيه هايي را براي تخصيص هزينه و طراحي همكاري افقي ارائه مي دهد [16].
حمل اثاثيه منزل اصفهان حمل اثاثيه منزل مباركه
بهرامي براي تعريف اشكال همكاري منتهي به نتايج مطلوب، شناسايي شركاي همكاري واجد شرايط و ارزيابي فردي و كلي، يك مدل مبتني بر فناوري اطلاعات ايجاد مي كند. حمل اثاثيه منزل اصفهان بهره مندي از همكاري در مقايسه سناريوهاي حمل و نقل فردي، توزيع مشترك با ساختارهاي فعلي و توزيع مشترك با ساختارهاي بهينه شده كه يك مطالعه موردي واقعي از دو توليد كننده كالاهاي مصرفي آلماني را ارائه مي دهد [17]. Hageback و Segerstedt توزيع مشترك در مناطق روستايي را با ارائه نمونه اي از تقريباً بيست شركت واقع در شهرداري كوچك و دورافتاده Pajala در شمال سوئد مطالعه مي كنند [18]. پس انداز احتمالي بيشتر برآورد شده و مهمترين مشكلات راه اندازي توزيع مشترك بيان شده است. كرويسن و همكاران مزايا و موانع بالقوه همكاري افقي بين LSPها در فلاندر را مطالعه كنيد [19]. كرايوسكا حاشيههاي سود حاصل از همكاري افقي بين شركتهاي حملونقل و امكان تقسيم اين حاشيهها را به طور عادلانه بين شركا تحليل ميكند [20]. Rieck روشها و الگوريتمهايي را براي مشكلات مسيريابي خودرو براي فورواردرهاي متوسط با در نظر گرفتن پنجرههاي زماني، تحويل و تحويل همزمان در مكانهاي مشتري و استفاده چندگانه از وسايل نقليه در همكاريهاي حمل و نقل توسعه ميدهد [21]. كوپفر موانع همكاري را در حين ايجاد يك ائتلاف يا در طول خود فرآيند همكاري شناسايي مي كند تا چارچوب ها و مدل هايي را توسعه دهد كه عملكرد اشكال همكاري افقي را تضمين كند [22]. فريسك و همكاران تمركز بر استفاده از نظريه بازي هاي مشاركتي براي تخصيص هزينه هاي حمل و نقل مشترك در بخش جنگلداري سوئد، پيشنهاد يك روش تخصيص هزينه جديد براي نحوه توزيع هزينه ها با در نظر گرفتن ويژگي هاي مختلف مسئله برنامه ريزي [23]. در نهايت، بلوس و كوپفر فرآيند شكلگيري سيستمهاي همكاري حملونقل عملياتي را به عنوان دو مشكل تصميمگيري متمايز و مرتبط توصيف ميكنند - يكي براي حملكننده كه مشاركت را در نظر ميگيرد و ديگري براي طرفي كه سيستم را ارائه ميدهد [24]تحقيقات موجود در مورد همكاري افقي در سطح حمل و نقل بار عمدتاً بر نشان دادن صرفه جويي در هزينه بالقوه از طريق بسته بندي حمل و نقل و بهينه سازي فرآيندها و ساختارهاي لجستيكي موجود تأكيد دارد. با اين حال، رويكردهاي بيشتر براي بهبود عملكرد در همكاري لجستيك افقي يافت نشد. ادبيات فاقد يك طبقه بندي مفهومي كلي براي راهنمايي شاغلين در ايجاد همكاري افقي است و از آنجايي كه همه اشكال همكاري افقي براي هر بخش يا شركت خاصي قابل اجرا نيستند، يك چارچوب كلي براي همكاري لجستيك افقي مورد نياز است. حمل اثاثيه منزل اصفهان بنابراين، علاوه بر بررسي ادبيات، مدل ورودي-تحول-خروجي پايه ديگري براي توسعه چارچوب ايجاد مي كند.