حمل اثاثيه منزل اصفهان حمل اثاثيه منزل خميني شهر
29.10.1400
در جدول 1 مشاهده مي كنيم كه به طور كلي زمان اجرا در سطوح قابل قبول براي شكاف بهينه 2.0٪ است. حتي براي نمونههاي بسيار بزرگ با 10000 كالا (مقدار N) و تعداد زياد مراكز تثبيت و تثبيتزدايي بالقوه (مقدار M)، ميانگين زمانهاي اجرا عمدتاً بسيار كمتر از 30 دقيقه است و حتي حداكثر زمانهاي اجرا كم است. واضح است كه افزايش اندازه مسئله بر ميانگين زمانهاي حل تأثير ميگذارد، با اين حال، به نظر نميرسد كه اين امر حتي زماني كه نمونههاي بزرگ در نظر گرفته ميشود، چندان محدودكننده نباشد.براي مقاصد مقايسه، با استفاده از CPLEX براي حل MnP با اضافه كردن (23)، ما فقط توانستيم نمونه هاي (A, N, M) كلاس ها شامل (0، 3000، 20)، (0، 4000، 20) را حل كنيم. (50، 3000، 20)، و (50، 4000، 20) با ميانگين زمان حل به ترتيب 168، 154، 139 و 159 ثانيه و حداكثر زمان حل 293، 267، 266 و 475 ثانيه. براي بقيه كلاس ها، نياز به حافظه بالا، عمدتاً به دليل افزايش اندازه مدل، مشكل اصلي است. در رويكرد تجزيه Benders، اين مسئله بسيار كارآمد كاهش مييابد زيرا اين مسئله به مشكلات اصلي و فرعي كوچكتر تجزيه ميشود و مهمتر از آن، ما تعداد زيادي متغير در DBSP را با استفاده از الگوريتم فاز دوم بدون تكيه بر CPLEX حل ميكنيم. براي تأكيد بر اهميت اين نكته اخير، ما همچنين يادآور ميشويم كه وقتي ميخواهيم DBSP را بدون كاهش حل كنيم، زمان اجرا بيش از حد ميشود و براي نمونههاي بزرگتر، حافظه دوباره به يك مشكل تبديل ميشود.اين مطالعه را ميتوان براي تركيب توابع هزينه حملونقل كه منعكسكننده صرفهجويي در مسافت همراه با صرفهجويي در مقياس در پيوندهاي خطي است، گسترش داد. علاوه بر اين، مدل ما را ميتوان براي گنجاندن ملاحظات مسيريابي وسيله نقليه در بخشهاي مبدأ به تثبيت و تثبيتزدايي به مقصد عمليات گسترش داد.