حمل اثاثيه منزل اصفهانVحمل اثاثيه منزل نجف آباد
با اين حال، انتظار اين بود كه حتي با وجود تلاش كامل اين همكاري، رشد متقابل و پتانسيل هماهنگي آن، به دليل زمان واكنش بسيار كوتاه، خط پاياني مرگبارها هميشه حدود 30 درصد باقي بماند. همه شركا از اين واقعيت آگاه بودند كه دو سؤال اصلي در مورد همكاري با پتانسيل نزديكتر كردن شاخص عملكرد كليدي در موارد مرگ به اين نتيجه و بحث در مورد چگونگي تقسيم سود بين شركا به روشي منصفانه تشكيل شده است. . اين قضاوت در مورد مسائل كليدي منجر به توسعه pool.tour، DSS ما شده است كه از برنامه ريزي مشاركتي و همچنين ارتباطات در اين محيط بسيار حساس به زمان پشتيباني مي كند.اجازه دهيد P مجموعه اي از شركا در شبكه باشد. هر شريك p∈P در يك دپوي خاص قرار دارد و مجموعه اي از وسايل نقليه Vp را اداره مي كند. هر خودرو v به يك كلاس خودرو اختصاص داده مي شود. فرض كنيد VC مجموعه اي از كلاس هاي خودرو و vcv كلاس خودروهاي خودرو vc باشد. همه وسايل نقليه در يك كلاس خودرو vc ∈VC داراي قابليت هاي فيزيكي و فني حمل و نقل مشترك هستند، به عنوان مثال ظرفيت Qvc، سرعت متوسط، نرخ هزينه براي مسافت و زمان و غيره. فرض بر اين است كه مجموعه كلاسهاي خودرو تا حدي با اين مفهوم مرتب شدهاند كه يك وسيله نقليه از يك كلاس «بزرگتر» هميشه ميتواند سفارشهايي را كه به كلاس خودروي «كوچكتر» نياز دارند، منتقل كند. هر شريك p∈P مجموعه اي از دستورات را به دست آورده است. در اينجا، هر سفارش o بر اساس موقعيت پيكاپ po، محل تحويل آن، capo مورد نياز ظرفيت و يك پنجره زماني [eo, lo] تعريف ميشود كه به ترتيب اولين زمان تحويل و آخرين زمان تحويل را مشخص ميكند. از ظرفيت مورد نياز، مي توان حداقل كلاس خودروي مورد نياز براي سفارش را vco تعيين كرد. براي هر كلاس خودرو vc ∈VC دو نرخ اعمال مي شود: pricevc قيمت حمل و نقل در هر كيلومتر براي مشتري و compCostvc نرخ هزينه داخلي به ازاي هر كيلومتر استفاده شده براي جبران خسارت. براي دو مكان x و y بگذاريد l(x,y) فاصله آنها را نشان دهد. سپس rev (p, o) كه شريك p از مشتري خود پس از ارائه سفارش o به دست مي آورد، به صورت زير محاسبه مي شود:بنابراين، براي تحويل گرفتن سفارش (قبل از حمل و نقل) فقط مسافت بيش از فيكس شارژ مي شود. توجه داشته باشيد كه هر وسيله نقليه مي تواند بيش از يك سفارش را در يك زمان حمل كند، تا زماني كه از ظرفيت كل فراتر نرود، و وظيفه سيستم هاي ديسپاچينگ همكاران است كه سفارشات را به تورها تركيب كنند.اجازه دهيد ابتدا حالت غيرهمكاري را فرض كنيم، يعني مورد خاص فقط يك شريك p. اين مشكل تركيب سفارشها با تورها بهعنوان مشكل مسيريابي وسيله نقليه تحويلي و تحويل با زمان ويندوز (PDVRPTW) ابداع شده است و در ادبيات تحقيقات عملياتي به خوبي مطالعه شده است. به عنوان يك نوع به اصطلاح غني از مسئله كلاسيك مسيريابي خودرو، NP-complete است و بنابراين تنها روشهاي اكتشافي براي حل نمونههاي مسئله با اندازه عملي قابل استفاده هستند. الگوريتم هاي اكتشافي كارآمد توسط Ref ارائه شده است. [14] و رفر. [5]. اكنون، يك راه حل براي يك مشكل مسيريابي وسيله نقليه، كه به آن زمانبندي نيز ميگويند، شامل تقسيمبندي سفارشها به دستهها/تورهايي است كه به خودروها اختصاص داده ميشوند و سفارشات/مسيريابي سفارشها