حمل اثاثيه منزل اصفهان به كرمان بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان
حمل اثاثيه منزل اصفهان به كرمان
با اين حال، بسياري وسعت خدمات خريداري شده را فراتر از انبارداري و حمل و نقل افزايش داده اند. برگلوند و همكاران (1999) نشان مي دهد كه نشانه هاي متعددي وجود دارد كه صنعت 3PL به بلوغ نرسيده است. نشانههايي كه آنها ارائه ميدهند اين است كه هنوز تعداد زيادي ارائهدهنده 3PL وجود دارد، كه نشان ميدهد هيچ رهبر بازار مشخصي وجود ندارد، يك اصطلاح منحصربهفرد و بلامنازع وجود ندارد (حتي كه خود صنعت 3PL را رد ميكند)، و بازيگران كمي در بازار وجود دارد. كه به طور انحصاري بر روي 3PL تمركز مي كنند، اكثر آنها زيرمجموعه شركت هاي حمل و نقل بزرگ هستند.ليب و رندال (1999) بينش هاي به دست آمده از يك نظرسنجي چند ساله از مديران اجرايي بزرگترين ارائه دهندگان 3PL در ايالات متحده را مورد بحث قرار مي دهند. نتايج كليدي گزارش شده در اين مقاله به شرح زير است: اكثر شركت هاي مورد بررسي، زيرمجموعه هاي مستقل شركت هايي در تجارت حمل و نقل و انبارداري هستند. اكثر آنها در چند سال گذشته فعاليت هاي بين المللي خود را به طور قابل توجهي افزايش داده اند. بيشتر آنها به طور فزاينده اي با ساير شركت هاي 3PL و شركت هايي كه عمدتاً در انبارداري، حمل و نقل، حمل و نقل كالا و كارگزاري گمرك درگير هستند، اتحادهاي استراتژيك ايجاد مي كنند. اين مطالعه به دنبال مطالعه قبلي توسط ليب (1992) بود كه تمركز آن بر توليدكنندگان بزرگ، كاربران خدمات 3PL بود. به طور مشابه، ليهي و همكاران. (1995) عوامل تعيين كننده روابط موفق شخص ثالث را از ديدگاه ارائه دهنده بررسي مي كند. 20 عامل بالقوه تعيين كننده موفقيت مورد بررسي قرار مي گيرند. در اين ميان، مشتري مداري و قابل اعتماد بودن با بالاترين رتبه هاي اهميت ظاهر شد. اخيراً، Sankaran و Char-man (2000) يك مطالعه اكتشافي در مورد كارايي قراردادهاي 3PL و همچنين فرآيندي كه طي آن خريد ®rms خدمات را خريداري مي كند. قرارداد خلاق ممكن است به عنوان يك موضوع مهم در مطالعه رفتار فرستنده ظاهر شود. حمل اثاثيه منزل اصفهان به كرمان