حمل اثاثيه منزل اسباب كشي منزل در اصفهان
حمل اثاثيه منزل
به طور معمول، فرآيندهاي چندين منبع حمل و نقل بايد به طور همزمان به روز شوند، زيرا اگر وسيله نقليه انتخاب شده اوليه ديگر قادر به انجام يك يا چند درخواست به روشي سودآور نباشد، تخصيص مجدد درخواست ها ضروري است. درخواستهاي دريافتي متعاقباً با بهروزرساني طرح حملونقل موجود با تغيير فرآيندها رسيدگي ميشوند. دو عضو كنسرسيوم (نمايندگان) در نظر گرفته شده آرزوهاي متفاوت و تا حدي با اهداف برنامه ريزي متناقض دارند. در حالي كه هدف عامل مديريت ناوگان در هر سناريو برنامه ريزي مجدد، به حداكثر رساندن سود خود با پايين نگه داشتن هزينه ها تا حد ممكن است. هر زمان كه برنامه ريزي مجدد انجام مي شود، عامل هماهنگ كننده براي دستيابي به كمترين درجه وقت شناسي وعده داده شده (pttarget) هدف قرار مي دهد. در تلاش براي به حداقل رساندن هزينههاي عملياتي، عامل مديريت ناوگان را از سرمايهگذاري هزينههاي اضافي براي افزايش نرخ وقتشناسي باز ميدارد، اگر اين نرخ به زير مقدار آستانه كاهش يابد، يعني اگر هزينههاي LSP بسيار بالا باشد. به همين دليل، قرارداد بين هماهنگ كننده و عامل خدمات بايد شامل برخي اقدامات خاص باشد تا اطمينان حاصل شود كه تلاش عامل خدمات براي حداكثر كردن سود منجر به بي توجهي به الزامات هماهنگ كننده نمي شود.تلاشها براي بهبود كيفيت فرآيندهايي كه به طور مشترك توسط شركاي كنسرسيوم به دست ميآيند، تحت عنوان هماهنگي [10] قرار ميگيرند. در اينجا، هماهنگي عامل هماهنگكننده برتر و مدير ناوگان زيرمجموعه به منظور از بين بردن شكاف اطلاعاتي ناشي از عدم تقارن اطلاعاتي در بين اين دو عامل ضروري است [11]. در حالي كه مدير ناوگان اطلاعات دقيق در مورد فرآيندهاي حمل و نقل و منابع را حفظ مي كند، عامل هماهنگ كننده اطلاعات (جهاني) در مورد حجم كار سيستم، تقاضاي مورد انتظار يا وقت شناسي فعلي فرآيندهاي كنسرسيوم عرضه دارد. هماهنگي با تبادل اطلاعات بين دو عامل و استفاده از آن براي تنظيم فرآيندها با وضعيت فعلي سيستم به دست مي آيد. يك راه مستقيم براي حصول اطمينان از دستيابي به كمترين ميزان وقت شناسي مطلوب، وادار كردن عامل ارائه دهنده خدمات زير مجموعه است تا فقط فرآيندهايي را توليد كند كه كمترين نياز به وقت شناسي را برآورده مي كنند
حمل اثاثيه منزل اصفهان كرمانشاه بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان
حمل اثاثيه منزل اصفهان كرمانشاه
حمل اثاثيه منزل اصفهان كرمانشاه
(هماهنگي brute-force). هر پيشنهاد فرآيندي كه كمترين شرط وقتشناسي را رعايت نميكند و منجر به وقتشناسي كمتر شود، توسط هماهنگكننده رد خواهد شد.به حداقل رساندن هزينه ها تنها به عنوان يك خواسته دوم مورد توجه قرار مي گيرد. اين يك الزام برنامه ريزي اجباري نيست. دستيابي به كمترين وقت شناسي، هدف برتر برنامه ريزي است. ما به اين پيكربندي به عنوان پيكربندي شرايط سخت (پيكربندي HARD) سناريوي كنسرسيوم تامين مورد بررسي اشاره ميكنيم.حداقل (حداقل) نرخ وقت شناسي بين هماهنگ كننده و مدير ناوگان توافق شده است. متوسط حجم كاري در حين تثبيت سطح خدمات مورد توافق در نظر گرفته شده است. افزايش قابل توجهي در تعداد سايت هاي مشتري هزينه هاي فرآيند را افزايش مي دهد و بنابراين سود شريك حمل و نقل را كاهش مي دهد. اين كاملاً ناعادلانه است كه هزينه هاي اضافي با هماهنگ كننده (و در نتيجه بين تمام شركاي كنسرسيوم تأمين) تقسيم نشود. بنابراين، اجراي دقيق كمترين وقت شناسي، شريك حمل و نقل را تبعيض مي كند و او را مجبور مي كند تا در اسرع وقت كنسرسيوم را ترك كند تا از آسيب هاي مالي جدي جلوگيري شود. به همين دليل، پيكربندي HARD نه واقعي است و نه قابل اجرا. ما از آن به عنوان پيكربندي مرجع براي ارائه نتايج قابل مقايسه براي آزمايش هاي شبيه سازي استفاده مي كنيم. اين نتايج مرجع تخمين هزينه هاي لازم براي اطمينان از دستيابي به هدف خدمات را امكان پذير مي كند. در يك طرح هماهنگي دقيق تر، هماهنگ كننده بايد مشوق هايي را براي هر يك از شركاي ارائه دهنده خدمات در كنسرسيوم تامين در صورتي كه شركا به جاي اينكه فقط به نفع خود عمل كنند، به معناي اهداف مشترك عمل كنند. براي هر شريك، انگيزه اصلي براي مشاركت در كنسرسيوم تامين، حفظ يا افزايش سود خود است. بالعكس، تلاش يك شريك براي به حداكثر رساندن سود خود، كنترل كننده كنسرسيوم تامين را قادر مي سازد تا بر رفتار اين شريك تأثير بگذارد و تنظيم كند. در اينجا، به مدير ناوگان وعده داده ميشود كه اگر مطابق با اهداف كنسرسيوم عرضه مشترك عمل كند، سود بيشتري خواهد داشت، اما اگر مدير ناوگان از اقدام به معناي هماهنگكننده خودداري كند، سود آن كاهش مييابد.