حمل اثاثيه منزل بسته بندي اثاثيه منزل اصفهان
توليد (با اتانوليز SBO) به وضوح بسيار محدود كننده است. مقررات توليد بيوديزل در برزيل استفاده از روغن هاي گياهي را محدود نمي كند [100]. نخل باباسو (17 مگا هكتار) مي تواند حداقل 20 ميليون تن روغن در سال توليد كند. اين كشور به راحتي مي تواند به يك تامين كننده اصلي سوخت تجديدپذير، هم براي بيواتانول و هم براي بيوديزل تبديل شود.ديزل پالم از سال 1996 به عنوان جايگزين ديزل تاسيس شده است. مالزي دومين توليد كننده بزرگ روغن پالم است و كارخانه بيوديزل 500 تن در سال را اداره مي كند (2003). مالزي قصد دارد از روغن نخل خام و روغن پالم RBD (اولئين) در سطح تركيبي 5 تا 10 درصد به طور مستقيم يا به عنوان ديزل نخل به عنوان سوخت صنعتي و حمل و نقل استفاده كند، همچنين به منظور دستيابي به تثبيت قيمت در بازار روغن پالم در دورههاي بالا. سطوح سهام متيل استر روغن پالم مالزي قبلاً در سال 1987 به عنوان بيوديزل در اتوبوس ها استفاده مي شد. با محدوديت CFPP 284 K، اين نوع بيوديزل با يك مانع بزرگ در شرايط آب و هوايي سردتر مواجه است، جايي كه ممكن است در حالت چند خوراكي استفاده شود.استفاده از بيوديزل نارگيل توسط سازمان نارگيل فيليپين در حال آزمايش است. در تايلند مخلوط هاي مختلف CNO و PMO با روغن ديزل بدون رعايت استانداردهاي رسمي براي استفاده تجاري معرفي شده اند. P.R. چين يكي از بزرگترين مصرف كنندگان نفت ديزل در سراسر جهان است (60 تا 70 ميليون تن) با پيش بيني رشد 6.4٪ از سال 1999 تا 2020، بنابراين سهم خود را براي استفاده از انرژي جهاني براي حمل و نقل به 9.1٪ افزايش مي دهد. اين كشور به شدت وابسته به واردات است و متعهد به مواد خوراكي بيوديزل غيرغذايي است. توسعه بيواتانول بسيار سريعتر از بيوديزل است. ژاپن علاقه مند به واردات كوكو بيوديزل است. مروري اجمالي اخير از صنعت بيوديزل آسيا را مي توان در وحيد [24] يافت. همچنين به بخش 14.6.4 مراجعه كنيد.