حمل اثاثيه منزل بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان
مخلوط كردن سطح پايين ساده ترين و ارزان ترين راه براي بازاريابي بيوديزل است. توزيع B5 نياز به سرمايه گذاري ناچيز در سيستم هاي توزيع و بدون پمپ ها يا برچسب هاي متفاوت دارد. بنابراين اكثر شركت هاي نفتي آماده حمايت از مخلوط هاي سطح پايين بيش از B100 هستند كه نياز به سرمايه گذاري بالاتري دارد. بيوديزل خالص (B100) به تداركات كاملاً مجزا و يك ناوگان اتومبيل اختصاصي نياز دارد. حدود 400000 خودرو در آلمان، اتريش و سوئد از B100 استفاده مي كنند. بيوديزل به صورت غير تركيبي مستقيماً به شركت هاي حمل و نقل كالا و فروشندگان روغن معدني فروخته مي شود. استاندارد كيفيت ديزل اروپايي EN 590 استفاده از تركيبات FAME بيش از 5% با ديزل را مجاز نميداند. سقف 5 درصدي تركيب سوخت زيستي فقط براي خودروهاي مصرفي اعمال مي شود. سايرين، مانند ناوگان، مي توانند با سازندگان خودرو خود به توافقات فردي برسند. به عنوان مثال، در سال 2007، تسكو، خردهفروش بريتانيا، ناوگان تحويل خود را با B50 و مكدونالد بريتانيا با B100 اجرا ميكرد. كاميون هاي اسكانيا امكان استفاده از B100 را دارند. به طور مشابه، Safeway (ايالات متحده آمريكا) از B20 در ناوگان بيش از 1000 كاميون خود استفاده مي كند. همچنين شركت Eastman Chemical در حال تامين سوخت ناوگان لوكوموتيو، وسايل نقليه سنگين و تجهيزات خود در Kingsport، TN، با B20 است. تركيب سطح پايين B5 براي دستيابي به اهداف سال 2010 براي سوخت هاي زيستي كافي نيست. اين معضل را مي توان با: تغيير استانداردهاي سوخت براي گازوئيل به منظور امكان اختلاط B10، يا ترويج انتشار تركيبات سطح بالا (كه نياز به وسايل نقليه با سوخت انعطاف پذير دارند) برطرف كرد. افزايش قيمت نفت خام از سال 2005 تا و پس از آن. 100 دلار آمريكا در هر بشكه (شكل 1.5) - دو برابر شدن از 69 دلار آمريكا در ژوئن 2007 به 147 دلار آمريكا در ژوئن 2008 - و افزايش از سطح 20 دلار آمريكا در سال 1991، در اصل يك فرصت بازاريابي مطلوب براي بيوديزل و ساير منابع انرژي جايگزين را تعيين مي كند. بيوديزل تجاري معمولاً از طريق ترانس استري كردن مواد خام خام يا گرانتر VO با كيفيت بالا يا تركيبي از انواع مختلف VOs در رابطه با (محدود) موجود بودن در بازار به منظور دستيابي به خواص نهايي مورد نظر سوخت به دست ميآيد.