بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان حمل اثاثيه منزل اصفهان زاهدان

۱۱ بازديد ۰ نظر

بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان حمل اثاثيه منزل اصفهان زاهدان

 

بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان

 

در چند سال گذشته علاقه قابل توجهي در سراسر جهان به رشد ارائه دهندگان 3PL وجود داشته است. اين شركت‌ها معمولاً برخي از خدمات زير را ارائه مي‌كنند: عمليات انبارداري، پرداخت‌هاي حمل و نقل و حسابرسي، انتخاب حامل و مذاكرات نرخ. علاوه بر اين، شركت‌هاي 3PL ممكن است سيستم‌هاي اطلاعاتي را توسعه دهند و موجودي و تكميل سفارش مشتري را مديريت كنند (بويسون و همكاران، 1999). رشد سريع بازارهاي جهاني با تولد واسطه هاي كانال استراتژيك مانند حمل و نقل خارجي، شركت هاي حمل و نقل مشترك غير مالك كشتي، شركت هاي مديريت بازرگاني، كارگزاران گمركات، بسته بندي هاي صادراتي و اپراتورهاي بندري همراه شده است. چندين مطالعه اخير به طور مفصل به موضوع رشد در بازار 3PL پرداخته اند. مطالعه مورفي و پويست (1998) بررسي و تركيبي از تحقيقات در مورد اين موضوع را ارائه مي دهد. آنها خدمات 3PL را به روش زير تعريف مي كنند: «رابطه بين يك فرستنده و شخص ثالث كه در مقايسه با خدمات اصلي، داراي خدمات سفارشي تري است، تعداد بيشتري از عملكردهاي خدماتي را در بر مي گيرد و با طولاني مدت مشخص مي شود. رابطه متقابل سودمندتر. مطالعه آنها نشان مي دهد كه در حالي كه استفاده فعلي نسبتاً كم است (آنها گزارش مي دهند كه 85٪ از كاربران اين خدمات كمتر از 4٪ از درآمد شركت خود را صرف اشخاص ثالث مي كنند) اما اكثر كاربران از خدمات 3PL در آينده نزديك اين استفاده را افزايش خواهند داد. مطالعات اخير انجام شده در اروپا در همان دوره گزارش مي دهد كه رشد بازار آنطور كه در مطالعات قبلي پيش بيني شده بود سريع نبوده است (به عنوان مثال، Virum، 1993). پاركر (1999) گزارش مي دهد كه در حالي كه كاربران اروپايي خدمات 3PL از خدمات دريافتي راضي هستند، اما به طور كلي استفاده از چنين خدماتي را در چند سال گذشته افزايش نداده اند. بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.